Huawei szervizfutár
A szervizfutár szolgáltatásunk költsége mindössze bruttó 3 990 Ft.
Futár rendelés menete
Elromlott Huawei telefonod, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat négy egyszerű lépésben!
Szervizfutár megrendelő űrlap
Szervizfutár
Ügyfeleink véleménye
Távolság számunkra nem akadály, szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Huawei készüléked!
Ádám Vagyok2024-11-26 Nem először és nem utoljára jártam náluk. Most egy p30 pro akkumulátort kellett cserélni ,ilyen már volt,csak nem ennél a telefonomnál. Nagyon gyorsan,nagyon profin oldották meg, ahogy általában szokták. Mindenkinek ajánlom a helyet. Azt szokták mondani ,adj többet azért ,amit kapsz, na ők ezt teszik, professzionális szinten. Yakṣa Rūpa Prabho2024-04-08 Egyszűen profik!
Gyakran ismételt kérdések
Ha itt nem találod kérdéseidre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 3 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza az eszköz oda és vissza szállítását.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás eszközt, meglévő tartozékokat, ha garanciális a javítás, akkor érvényes Ingram Micro garanciajegyet.
Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?
Hivatalos és szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a készüléked.
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Huawei eszközöd.
Részletes ismertető
Ha érdekel, hogy hogyan működik pontosan a szervizfutár szolgáltatásunk, akkor olvasd el ezzel kapcsolatos teljes ismertetőnket.
Futárrendelés
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 3 990 Ft-os költsége van.
Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.
A „Mikor érkezzen a futár” részben érdemes több olyan dátumot is beírni, ami megfelel a felvételre, ezek közül a lehető legkorábbi napon fog menni a futár. Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!
A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!
Csomagolás és beszállítás
A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!
A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
Kiegészítőkre (védőtokok, telefondíszek, stb.), SIM-kártyákra, memóriakártyákra nincs szükség, ezeket küldés előtt kérjük távolítsd el. Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát. ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!
A csomag beérkezése szervizünkbe akár 2 munkanap is lehet!
Javítás és visszaküldés
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://okostelefonszerviz.hu/huawei-szerviz-arak/
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36-(29) 886-700
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.